Pokaż koszyk Twój koszyk jest pusty.
Home arrow Zasady
Czas realizacji zamówienia

Większośc towarów znajdujących się w sklepie e-moto.pl znajduje sie w naszym magazynie. Przy niektórych produktach (dotyczy to zwłaszcza bardzo rzadko sprzedawanych akumulatorów) znajduje się inny podany czas oczekiwania: 7dni, 14dni oraz na zamówienie.

Reasumując, jeśli przy opisie produktu widzą Państwo:

24h - oznacza to, że towar jest w naszym magazynie

48h - oznacza, że produkt ten możemy bardzo szybko mieć w naszym magazynie

7-14 dni - oznacza, że nasz dostawca wysyła nam towary średnio raz na tydzień

na zamówienie - w tym wypadku datę dostawy potwierdzimy indywidulanie  

 

 

 
Koszty dostawy

Sprzedaż wysyłkowa - ceny brutto zawierają podatek vat: 

20zł - za przesyłkę kurierem o wadze do 30kg

100zł - za pół paletę do maksymalnej wagi 300kg

150zł - za paletę do maksymalnej wagi 1000kg

10zł - za usługę pobrania


Obsługa miasta Szczecin - ceny brutto zawierają podatek vat: 

0zł - zapłacą Państwo za odbiór osobisty zamówionego produktu w Punkcie Odbioru Osobistego

Możliwość dostawy wraz z montażem - więcej szczegółów tutaj: http://www.akumulatoryszczecin.pl/

 
Wysyłka i zwroty

1. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Czas realizacji jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania towaru ze sklepu, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.

Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy (zależny od dostawcy)

2. Przesyłki dostarczamy:

a) na terenie Szczecina dostawę realizuje dział Direct - więcej szczegółów <<tutaj >>


3. Istnieje również możliwość, aby Klient sam odebrał zamówiony towar "swoją" firmę przewozową. W takim przypadku klient rozlicza transport bezpośrednio z tą firmą przewozową, co wymaga indywidualnego ustalania z pracownikiem e-moto.pl.

Punktu odbioru zamówionych produktów:

Świat Akumulatorów ul. Gryfińska 106   70-772 Szczecin

Świat Akumulatorów ul. Santocka 42   71-083 Szczecin


4. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

"Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru lub w skrajnych przypadkach odmówić przyjęcia zwrotu".

5. W sklepie internetowy www.e-moto.pl konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

 

 

 
Gwarancja

Na każdy oferowany przez e-moto.pl  produkt udzielana jest gwarancja. Gwarantem jest producent, imorter lub sprzedawca produktu, a forma, okres i sposób rozpatrywania reklamacji są zgodne z: gwarancją, ustawą o sprzedaż wysyłkowej oraz kodeksem cywilnym RP. Jeżeli produkt nie posiada gwarancji producenta - w takim wypadku gwarancja wystawiana jest przez e-moto.pl

Reklamowany produkt wraz z kopią faktury, opisem usterki oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres: Świat Akumulatorów ul. Santocka 42, 71-083 Szczecin.

Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy skontaktowac się z e-moto.pl w formie elektronicznej: sklep@e-moto.pl - poinformowac nas o zaistniałej reklamacji, podając: date zakupu, reklamowany produkt oraz miejscowośc.

W niektórych przypadkach reklamacje można rozpatrzyc w autoryzowanych serwisach producenta w innych miastach.

 
Prawo

Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)

Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.)

Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U Nr 141, poz. 1176, ze zm.) 

Wzór reklamacyjny dotyczący towarów  http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/  


 

Czytaj całość [Prawo]
 
Faktura/Paragon

Na każde zrealizowane w sklepie e-moto.pl zamówienie wystawiamy fakturę VAT, lub paragon imiennyJeśli zależy Państwu na otrzymaniu faktury, prosimy o podanie w zamówienia danych do jej wystawienia.

Jeśli nie ma takiej informacji uznajemy że klient życzy sobie pragon imienny, po wystawieniu którego nie ma możliwości wystawienia faktury.

W przypadku przesyłek realizowanych na zasadzie pobrania czyli płatność za pośrednictwem firmy kurierskiej lub spedycyjnej wystawiamy zamówienie na podstawie którego po zaksięgowaniu wpłaty (od pośredniczącej firmy kurierskiej) w Państawa imieniu wystawiamy fakturę lub paragon imienny który w formie pdf'a przesyłamy na adres e-mail z którego otrzymaliśmy zamówienie.

Zgodnie z Dyrektywą 2006/112/WE Unii Europejskiej w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 95, poz. 798) faktura VAT nie wymaga podpisu ani pieczątki

 
Płatności

Odbiorca płatności:

RAXO Spzoo 70-772 Szczecin, ul. Gryfińska 106 


Formy płatności

Przedpłata na rachunek bankowy: 

mBank: 37 1140 2004 0000 3102 7703 4752

 

 
Regulamin

1. Zamówienia towarów do wysyłki przyjmowane są poprzez sklep internetowy www.e-moto.pl ,

2. Realizacja zamówienia odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w części Wysyłka i Zwroty.

3. Zamówienie złożone w sklepie internetowym www.e-moto.pl jest następnie weryfikowane. Reprezentant 
e-moto.pl kontaktuje się telefonicznie lub mailowo z klientem.

4. W zamówieniu określony jest sposób zapłaty za towar.

Obecnie możliwe są następujące formy płatności:

  • za zaliczeniem pocztowym, czyli zapłata gotówką Reprezentantowi e-moto.pl lub kurierowi przy odbiorze przesyłki,
  • przelewem (wysyłka towaru po wpłynięciu wymaganej kwoty na konto e-moto.pl).

5. Jeżeli zamówienie składane jest przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą, faktura VAT będzie wystawiona bez podpisu odbiorcy.

6. Wszystkie ceny podane w sklepie, wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

7. Zgodnie z Ustawą z dn. 11.05.2001r (art.20,21,23) o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej (Dz.U.nr 63 poz.639), punkt sprzedaży detalicznej (e-moto.pl) zobowiązany jest nieodpłatnie przyjąć przy sprzedaży zużyty akumulator lub pobrać opłatę depozytową w wysokości 30 zł/szt, w przypadku gdy klient nie dostarczy zużytego akumulatora w momencie zakupu nowego.

Do tego celu służy odpowiednia opcja dostępna przed wrzuceniem towaru do koszyka. Pobrana opłata depozytowa może zostać zwrócona w ciągu 30 dni od daty zakupu, pod warunkiem dostarczenia zużytego akumulatora do e-moto.pl, wtedy opłata zostanie zwrócona.

8. Wszystkie towary dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy odesłać go na swój koszt pod adres sklepu przesyłką kurierską. W przypadku uszkodzeń powstałych podczas dostawy, należy sporządzić protokół szkody który musi być podpisany przez przedstawiciela dostawcy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz kartę gwarancyjną z wypełnioną przez Autoryzowaną Stację Obsługi Akumulatorów częścią "reklamacja". Produkt wymienimy na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zaoferujemy nabywcy do wyboru inny równoważny dostępny w naszym sklepie towar lub zwrócimy pieniądze.

9. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

10. Oferta towarów przedstawiona w sklepie internetowym 
e-moto.pl nie odzwierciedla stanów magazynowych i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego. Po złożeniu zamówienia prosimy oczekiwać na kontakt telefoniczny lub mailowy. Oferowane w naszym sklepie internetowym produkty są wyłącznie nowymi objetymi pełną gwarancją producentów.

11. Rejestrując się w sklepie interentowym e-moto.pl wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie poczty e-mail informującej o nowościach w ofercie i promocjach.

12. W przypadku zakupu akumulatora który jest dostarczany przez kuriera, stary akumulator należy zapakować w to samo opakowanie w którym otrzymaliście Państwo nowy i przekazać kurierowi, którego na swój koszt umawia e-moto.pl

13. Administratorem sklepu jest:

RAXO Spzoo z siedzibą w Szczecinie,

Numer NIP 955-22-16-576 

Numer KRS 0000293529

14. Reklamację można składać w następujący sposób:

listownie pod adres: 

Świat Akumulatorów RAXO Spzoo ul. Szantocka 42, 71-083 Szczecin

e-mailowo:  sklep[at]e-moto.pl

15. Przepisy konsumenckie umieściliśmy <<tutaj >> 


Informacje o danych osobowych


Wszystkie informacje, które będą musiały zostać podane w trakcie wprowadzania zamówienia oraz jego realizacji zostaną użyte wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883) określa zasady postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w zbiorach danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane przez e-moto.pl Spzoo zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów.

E-moto.pl gwarantuje realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawienie lub usunięcie.

Użytkownik sklepu internetowego jest odpowiedzialny za nie udostępnianie swojego identyfikatora (login) i hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.

Informacje o wymaganiach dotyczących przeglądarki internetowej

W celu prawidłowego działania sklepu, Twoja przeglądarka internetowa powinna:

  • mieć włączoną obsługę 'Cookie' (domyślne ustawienie większości przeglądarek)
  • obsługiwać JavaScript
  • prawidłowo interpretować style kaskadowe (CSS)

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. 

 Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w serwisie http://wszystkoociasteczkach.pl/

 

 

e-moto.pl rezerwacja

Bezpieczne zakupy przez Internet zapewnia DotPay.pl