Pokaż koszyk Twój koszyk jest pusty.
Home arrow Pomoc
Pomoc

1. Autoryzacja.

Jeśli jesteś już naszym klientem (dokonałeś rejestracji na stronie sklepu za pośrednictwem formularza) masz przydzielone hasło oraz login, możesz przejść do logowania wybierając na menu opcję Zaloguj. Jeśli nie masz założonego w naszym sklepie konta klienta, możesz przeglądać ofertę oraz pobierać towary do koszyka, jednak przed finalizacją zamówienia (przycisk Zamówienie) zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza autoryzacyjnego. UWAGA: jako gość nie będziesz miał dostępu do swoich informacji adresowych, śledzenia stanu zamówień oraz historycznych faktur i płatności.

2. Wypełnienie formularza.

Prosimy o dokładne wypełnienie formularza autoryzacyjnego. Dane oznaczone (*) są konieczne do zarejestrowania. Telefon i adres e-mail są konieczne do potwierdzenia zamówienia. Po wypełnieniu formularza nie należy zapomnieć o naciśnięciu przycisku Wyślij. Przy wpisywaniu identyfikatora (login) może powstać błąd związany z faktem, że ten sam identyfikator jest już używany przez innego klienta. W takim wypadku musisz wprowadzić inny identyfikator. Po zarejestrowaniu formularza przy każdym kolejnym wejściu do sklepu internetowego będziesz mógł korzystać z wprowadzonego loginu i hasła.

3. Logowanie.

W celu zalogowania należy wybrać z menu opcję Zaloguj a następnie wprowadzić swój identyfikator (Login) oraz hasło. Jeśli masz kłopoty z hasłem lub loginem, bądź zapomniałeś swoje hasło, możesz skorzystać z funkcji przypomnienia hasła. Jeśli nadal będziesz miał problem z zalogowaniem się do sklepu, skontaktuj się z nami sklep@e-moto.pl

4. Składanie zamówienia.

Kiedy twój koszyk został już skompletowany należy nacisnąć przycisk Zamówienie.  Naciśnięcie przycisku Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na piśmie z podpisem.

5. Wylogowanie

W celu wylogowania należy wybrać opcję Wyloguj. Ponowne wejście do sklepu będzie wymagało powtórnego zalogowania. Uwaga! Ze względów bezpieczeństwa po wykryciu braku aktywności zalogowanego klienta przez czas dłuższy niż 15 minut następuje automatyczne rozłączenie, a dalsza praca wymaga ponownego zalogowania.

6. Pomoc online

Jeśli masz problemy z dostępem do sklepu lub chciałbyś uzyskać dodatkowe informacje skontaktuj się z nami:
sklep@e-moto.pl lub  tel. (0) 609 302 803
 

e-moto.pl rezerwacja

Bezpieczne zakupy przez Internet zapewnia DotPay.pl