SEPARATOR BATERII Victron CYRIX LI 12V 24V 120A
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Podstawową właściwością separatora CYRIX jest praktycznie zerowa strata napięcia dzięki czemu napięcie wyjściowe z alternatora nie musi być zwiększone.
W normalnych warunkach alternator powinien być bezpośrednio podłączony do akumulatora rozrusznika. Akumulator zasilający wyposażenie, akumulator silnika sterowania dziobem i inne akumulatory powinny być przyłączone do akumulatora rozrusznika poprzez separator Cyrix.
W momencie, gdy Cyrix zmierzy, że napięcie akumulatora rozrusznika osiągnęło napięcie przyłączenia nastąpi załączenie w celu rozpoczęcia równoległego ładowania innych akumulatorów.
Cyrix mierzy napięcie na obu przyłączonych akumulatorach/bateriach akumulatorów. Z tego powodu załączenie może nastąpić w momencie, gdy akumulator zasilający wyposażenie zostanie naładowany przez ładowarkę.
Oprogramowanie Cyrix’a robi więcej niż tylko załączanie i wyłączanie z ustalonym opóźnieniem. W zależności od napięcia akumulatora Cyrix sprawdza ogólną tendencję zmiany napięcia (napięcie rośnie lub spada) i odwraca ostatnią akcję tylko jeśli tendencja się odwróciła w określonym odcinku czasu. Czas opóźnienia zależy od wielkości odchyłki napięcia w stosunku do jego tendencji.
Cyrix automatycznie dostosowuje się do napięcia systemowego 12V lub 24V.